آموزش نکات دروازه بانی

در اینجا بنده سعی میکنم تا جایی که بتوانم به دروازه بان های کشورم اطلاعات مفیدی بدهم و بتوانم کمکی هرچند کوچکی کرده باشم

آموزش نکات دروازه بانی

در اینجا بنده سعی میکنم تا جایی که بتوانم به دروازه بان های کشورم اطلاعات مفیدی بدهم و بتوانم کمکی هرچند کوچکی کرده باشم

هنر دروازه بانی

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۰۹ ب.ظ

دروازه بان در فوتبال یک متخصص است و دروازه بانی یک کار کاملا تخصصی.

اما به این معنی نیست که دروازه بان با بقیه بازیکنان تیم جدا محسوب  شود،ولی نمی توان تاثیر گذاری و مسولیتش را هم در بازی انکار کرد و تقریبا غیر ممکن است که تیمی در بازی ها موفق شود در صورتیکه یک دروازه بان خوب و قابل اطمینان درون دروازه ایستاده نباشد.

نقش دروازه بان همیشه در پیروزی ها و شکست ها پررنگ تر از سایر بازیکنان به چشم می خورد و وقتی یک دروازه بان خطایی انجام میدهد به سختی از خاطره ها پاک می شود و میتوان گفت دروازه بان ها واقعا از هر نظر در مرکز دید هستند.

دروازه بانی همانطور که در بالا هم گفتم یک پست تخصصی است پس به یک مربی متخصص هم نیاز دارد که به تکنیک ها و تاکتیک ها مسلط باشد،به علم تمرین و نیازمندی های یک دروازه بان کاملا آگاه باشد و درکنار همه ی اینها از تجربه ی خوبی هم برخورد دار باشد.

خب این اولین نوشته ی من تو وبلاگ بود از امروز به بعد روزهای فرد(یک شنبه-سه شنبه-پنجشنبه)در رابطه با تمامی نکات دروازه بانی متنی رو می نویسم و منتشر میکنم تا در اختیار شما دوستان قرار بدهم.

 

 

خیلی ممنون که تا اینجا مطالعه کردید اگر این متن هم مفید و کاربردی بود برای دوستان خود ارسال کنید تا آنها هم استفاده کنند. برای حمایت از من و مشاهده ی دیگر محتوا های آموزشی و تمرینات،پیج اینستاگرام من armandavari_official را فالو کنید.heart

منتظر نظرات،پیشنهاد و انتقاد هایتان هستم.mail

  • arman davari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی