آموزش نکات دروازه بانی

در اینجا بنده سعی میکنم تا جایی که بتوانم به دروازه بان های کشورم اطلاعات مفیدی بدهم و بتوانم کمکی هرچند کوچکی کرده باشم

آموزش نکات دروازه بانی

در اینجا بنده سعی میکنم تا جایی که بتوانم به دروازه بان های کشورم اطلاعات مفیدی بدهم و بتوانم کمکی هرچند کوچکی کرده باشم

مشت کردن

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۵۴ ب.ظ

گاهی شما قادر به گرفتن توپ نیستید در این زمان سعی کنید توپ را با ضربه مشت دور کنید.

خوب مشت کردن یک توپ کشیده نیاز به ارتفاع و فاصله مناسب دارد.اگر حریف در مقابل شما حضور دارد باید محل مناسبی داشته باشید تا بپرید.هنگامی که می پرید فریاد بزنید «من»و با حداکثر قدرت قسمت پایینی توپ را نشانه بگیرید.دراین تکنیک باید از هر دو دست استفاده کنید تا قدرت وسطح تماس بیشتری داشته باشید.

مشت با یک دست تقریبا کار مشکلی است زیرا ضربه با یک مشت،ضعیف است اما شما گاهی مجبورید از قدرت کمتری استفاده کنید.زمانی که توپ بالای سر شما می آید باید به عقب برگردید و با یک مشت توپ را از دروازه دور کنید.

اگر ضربه طوری بودکه شما تحت فشار بودید نظیر ضربات کاتدار که یک بار به سمت دروازه تغییر مسیر می دهند،می توانید توپ را از بالای تیرک به بیرون هدایت کنید.برای اینکه بتوانید به سرعت این کار را انجام دهید از دست دور تر نسبت به دروازه استفاده کنید.

 

 

خیلی ممنون که تا اینجا مطالعه کردید اگر این متن هم مفید و کاربردی بود برای دوستان خود ارسال کنید تا آنها هم استفاده کنند. برای حمایت از من و مشاهده ی دیگر محتوا های آموزشی و تمرینات،پیج اینستاگرام من armandavari_official را فالو کنید.heart


منتظر نظرات،پیشنهاد و انتقاد هایتان هستم.mail

 

 

 

  • arman davari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی