آموزش نکات دروازه بانی

در اینجا بنده سعی میکنم تا جایی که بتوانم به دروازه بان های کشورم اطلاعات مفیدی بدهم و بتوانم کمکی هرچند کوچکی کرده باشم

آموزش نکات دروازه بانی

در اینجا بنده سعی میکنم تا جایی که بتوانم به دروازه بان های کشورم اطلاعات مفیدی بدهم و بتوانم کمکی هرچند کوچکی کرده باشم

کمک به دفاع

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۰۸ ب.ظ

اگرچه شما به عنوان یک دروازه بان کار مهمی به عهده دارید اما نباید فراموش کنیدکه جزئی از دفاع هستید.یک دروازه بان خوب ارتباط خوبی با هم تیمی ها برقرارمی کند.صحبت با مدافعین بهترین راه رهبری یک تیم است.

شما به عنوان دروازه بان مانند چشم های تیم عمل می کنید.زاویه دید شما نسبت به زمین مناسب است و می توانید به راحتی پیشرفت بازی را ببینید.این زاویه دید به شما کمک می کند که مدافعان را راهنمایی کنید.و آنها را از خطرات احتمالی آگاه سازید.این کار را به وسیله صحبت کردن انجام دهید،به خاطر داشته باشید دستورات شما باید کوتاه ولی روشن باشند و طوری گفته شوند که به گوش مدافعان برسند.

برای هماهنگی بیشتر آنچه را که در موقعیت های مختلف فریاد خواهید زد با یاران خود هماهنگ کنید.فرمان های شما باید همواره مورد توجه باشند به خصوص هنگام ضربات آزاد وکرنرها.

برخی فرمان های دروازه بانان:

أ‌-من:دروازه بان زمانی این عبارت را فریاد می زند که می خواهد در منطقه شلوغی توپ بگیرد.

ب‌-یارگیری:برای دستور یارگیری باید نام بازیکن را به اضافه یارگیری کن فریاد کشید.با این فریاد بازیکن می فهمد که باید چه کسی را پوشش دهد.

ت‌-برید بالا(بالا):با این فرمان تیم را مجبور می کنید از منطقه دفاعی به یک سوم میانی حرکت کند و شرایط آفساید را فراهم کند.

ث‌-راحت باش:در این جا دروازه بان با صدور چنین فرمانی به بازیکن هم تیمی خود اطلاع می دهد که یاران حریف از او دور هستند و خطری او را تهدید نمی کند و فرصت کافی برای انجام عمل مورد نظر خود دارد.

ج‌-مواظب باش:برخلاف فرمان قبلی است.با این فرمان یار خودی را از نزدیکی حریفی که از پشت سر او می آید مطلع می کنید و به او هشدار می دهید تا بااحتیاط بیشتری کار کند.

ح‌-آفرین:تبریک به هم تیمی  و تشکر از او برای انجام یک حرکت زیبا و بازی خوبش که درواقع به نفع تیم است.تشویق به موقع سبب افزایش روحیه تیم وبهبود شرایط بازی به نفع تیم خودی است.

 

 

خیلی ممنون که تا اینجا مطالعه کردید اگر این متن هم مفید و کاربردی بود برای دوستان خود ارسال کنید تا آنها هم استفاده کنند. برای حمایت از من و مشاهده ی دیگر محتوا های آموزشی و تمرینات،پیج اینستاگرام من armandavari_official را فالو کنید.heart


منتظر نظرات،پیشنهاد و انتقاد هایتان هستم.mail

 

  • arman davari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی