آموزش نکات دروازه بانی

در اینجا بنده سعی میکنم تا جایی که بتوانم به دروازه بان های کشورم اطلاعات مفیدی بدهم و بتوانم کمکی هرچند کوچکی کرده باشم

آموزش نکات دروازه بانی

در اینجا بنده سعی میکنم تا جایی که بتوانم به دروازه بان های کشورم اطلاعات مفیدی بدهم و بتوانم کمکی هرچند کوچکی کرده باشم

حرکت دست

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۳۴ ب.ظ

شیوه صحیح توپ گرفتن:وقتی با یک حمله سروکار دارید باید با مدافعین ارتباط خوبی داشته باشید.اگر تصمیم دارید توپ را بگیرید می توانید بدون برخورد با بازیکنی که در مسیر شما است این کار را انجام دهید.ابتدا فریاد بزنید «من»،سپس بپرید و توپ را بگیرید.هنگام پریدن به سمت حریف بچرخید وبه توپ حمله کنید.سعی کنید توپ را در بالا ترین نقطه بگیرید،برای مهاجمان مشکل است که روی دست شما توپ رابزنند.

هنگامی که توپ را گرفتید آماده ی شروع مجدد سریع و حساب شده باشید تا یک ضد حمله را برای تیم طراحی کنید.برای بالا پریدن پای نزدیک به حریف را بالا بیاورید تا از قسمت پایین بدنتان محافظت کند.برای گرفتن توپ از تکنیک w استفاده کنید.

 

 

خیلی ممنون که تا اینجا مطالعه کردید اگر این متن هم مفید و کاربردی بود برای دوستان خود ارسال کنید تا آنها هم استفاده کنند. برای حمایت از من و مشاهده ی دیگر محتوا های آموزشی و تمرینات،پیج اینستاگرام من armandavari_official را فالو کنید.heart


منتظر نظرات،پیشنهاد و انتقاد هایتان هستم.mail

  • arman davari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی